zondag 12 januari 2014

On my nails right now...

Ik dacht dat het wel eens leuk zou zijn om een blog post te wijden aan nagellak. Ik vind het fijn om mijn nagels te lakken als ontspanning en verander dus wel om de 2 à 3 dagen van kleurtje. Toch zijn er flesjes waar ik telkens naar terug grijp en vandaar dus deze post.




De nagellak waar ik het vandaag zal over hebben is eentje van Yves Rocher. Ik heb verschillende lakjes van dit merk en het viel me op dat ik vrij veel voor de kleur 01 Prune ging. Dit kleur was een limited edition voor de kerstcollectie en hoewel ik hem niet meer terug kan vinden op de website kan je het nog steeds vinden in Yves Rocher winkels.


Ik heb gekozen voor dit lakje omdat het echt een klassieke kleur is. Zoals jullie kunnen zien is dit een donker rood/bruine nagellak en heeft zelfs iets weg van de befaamde Rouge Noir van Chanel. Of het nu echte dupes zijn kan ik niet met zekerheid zeggen aangezien ik Rouge Noir niet in mijn bezit heb.

Het viel me wel op dat dit een dikkere, meer stroperige lak was dan ik anders gewend ben van Yves Rocher. Ligt het aan dit flesje of kleur? Of is het omdat ik meestal de mini-flesjes koop en die een andere formule hebben? Twee laagjes zijn alvast voldoende voor een goede dekking. Deze lak gaat bij mij chippen na een 3-tal dagen wat dus zeker oké is.

(sry voor de onduidelijke foto maar zo kan je wel zien hoeveel ik er al van gebruikt heb)

Ik heb dit flesje ook al paar keer gebruikt en heb nu ongeveer 1/3 opgebruikt. Het flesje bevat 5,5 ml wat niet superveel is (in vergelijking OPI heeft 15 ml per flesje) maar wie maakt nu eigenlijk ook een lakje op? Yves Rocher bied ook altijd leuke kortingen dus misschien kan je dit lakje wel voor een leuk prijsje meepikken ;).

Meer info op www.yves-rocher.be of in Yves Rocher winkels.


Q: Welke nagellak is jouw favoriet op het moment?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten