maandag 13 januari 2014

Beauty News



beauty news















Zelf vind ik het altijd superleuk om de laatste nieuwtjes te lezen op beautygebied. Daarom dat ik jullie deze post niet wil ontzeggen en laten weten wat ik allemaal heb gevonden.




Lush valentine collectie
Ik kwam te weten via de Facebook pagina dat Lush zijn valentijnscollectie heeft liggen  in zijn winkel. Ik heb de collectie nog niet zelf gezien en heb nog niets ervan kunnen uittesten helaas. Wel kan ik jullie al laten zien wat er allemaal in de collectie te vinden zijn.


Nieuwe Real Techniques kwasten
We kennen allemaal de Real Techniques kwasten die de beautyblogs overspoelen.Ik zelf ben er ook grote fan van en bezit er redelijk
*veel van in mijn collectie. Ik was dan ook heel enthousiasr toen ik zag dat er nieuwe kwasten bijkomen. Naast hun dupe van de beautyblender brengen ze nu ook een siliconen eyeliner borstel uit alsook een lipbrush.


Garnier miscelaire water
Bioderma is een echte hit bij vele beautylovers gewoonweg omdat het product goed werkt. Het is een miscelairwater die de makeup goed verwijderd maar ook nog eens mild is an de ogen en niet prikt. Echte waterproof mascara heeft hij wat problemen mee maar dat gebruik ik dan ook niet veel. Garnier heeft blijkbaar eens gespiekt bij Bioderma (net als zoveel andere merken al) en heeft zijn eigen versie van het gouden goedje gemaakt. Ik weet niet of het product naar hier komt (fingers crossed!) maar in de UK kan je het wel al vinden.


Maybelline baby skin primer
Een word een vervolg gebreid aan de baby-collectie van Maybelline. Na het succes van de baby lips maakt men nu ook een baby primer die ervoor zorgt dat je makup niet alleen een hele dag blijft zitten maar ook dat poriën onzichtbaar worden.


Rimmel color rush 
Deze potloodachtige lipsticks kan je al bijna vinden bij elk makeupmerk en nu ook bij Rimmel. Ze zijn niet alleen handig om mee te nemen maar kan je nu ook gewoon bij de drogist vinden aan een leuk prijsje.


L'oreal Glam Shine balmy gloss 
Niet alleen Rimmel maar ook L'oreal wilt een hapje van de koek met deze jumbo lippotloden. Ik heb deze in Londen al gezien en geswatched en was eerlijk gezegt niet onder de indruk. Allereerst waren er maar 4 kleuren wat ik te weinig variatie vind maar ook de pigmentatie was zwak. Deze sticks voelden niet voedend maar meer vettig en daardoor blijft de pigmentatie ook uit en blijft alleen een vettige smeer achter. Ik hoop dat men er nog iets aan zal veranderen als deze richting ons land komen.

Q : Welk nieuwtje ben jij het meeste benieuwd naar?


afbeeldingen: facebookpagina Lush -  google images - fleurdeforce.blogspot.com 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten