maandag 20 januari 2014

London haul #1


Zoals jullie in deze blogpost kunnen lezen ben ik naar Londen geweest met een voucher via Groupon die ik gekregen heb van le boyfriend (thaks honey!). Een dag was niet genoeg maar ik kon toch mijn beautyhartje even ophalen.wat een fantastische stad is het toch! Ik kocht dan ook een aantal dingen aka I'm broke. Daarom dat ik ook ervoor gekozen heb om deze haul op te breken in verschillende delen.


Vandaag toon ik jullie de spullen die ik vond in Kiko, de leuke make-up winkel die je kunt vinden o.a. in Westfield Mall. Een tip als je eens in Londen ben om deze winkel eens binnen te gaan.Niet alleen leuke make-up maar ook vriendelijke MUA's en zachte prijsjes ^^.



Allereerst heb ik de Kiko kiss balm mee in 07 Strawberry. Een leuke lippenbalsem met een fijn kleurtje en een snoepgeurtje en daarbij ook nog eens spf15.


Ik kocht ook 2 eyeshadowsticks omdat ik er al zoveel goeds van had gehoord. Na een heel eind is het mij geluktnom er 2 uit te kiezen. Ik koos voor nummer 25 en nummer... Beiden zijn het bruintinten en ik kan niet wachten om ermee te spelen.

 
Niet alleen de Kiko eyeshadowsticks werden mij aangeraden maar ook de eyelash curler. Het zou een fervente dupe zijn van de beroemde Shu Uemura eyelash curler.


De MUA van Kiko was zo vriendelijk om mijn makeup te doen en gebruikte hierbij deze concealer en ik was echt verrast van de dekking en hoe creamy deze concealer wel niet was. Natuurlijk heb ik hierin de lichtste kleur.


Als laatste nam ik nog deze oogschaduwquad mee in kleur 100. Deze zijn echt heel gepigmenteerd en kunnen zowel nat als droog gebruikt worden. 




Q: Ken jij Kiko al? Naar wat ben jij benieuwd? Waar wil jij een review van?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten