zondag 9 februari 2014

Let's start over...


Hey babes! Long time no see!

Door allerlei omstandigheden heb ik niet echt de tijd gehad om veel te bloggen, I'm so sorry! Naast afstuderen, de feestdagen, solliciteren en uiteindelijk een vaste job vinden heeft het bloggen er een beetje moeten bij inschieten. Ik probeer om een nieuw blogritme te vinden en vandaar dat ik even er niet was. Ik blijf het nog altijd leuk vinden om te bloggen en daarom dat ik er ook mee verder zet. Ik kan niet beloven dat hier dagelijks een nieuw artikel zal komen maar ik zal toch proberen om een regelmaat te vinden in het oploaden van posts.




Q: Wat willen jullie hier eens op BBM lezen? 

1 opmerking:

  1. Ach, soms staat het leven hobby's in de weg eh, iedereen zal dat wel begrijpen. Maar ik ben wel benieuwd naar je toekomstige posts hoor, misschien kan je iets over de job search schrijven?

    BeantwoordenVerwijderen