donderdag 9 januari 2014

Londen here I come...

wishlist





Deze zaterdag ga ik voor een dagje naar Londen, een van mijn favoriete steden by far! Als echte beautyliefhebber kan ik het natuurlijk niet laten van enkele spulletjes terug mee te nemen naar België want in Londen kan je leuke producten vinden die hier moeilijk of zelfs helemaal niet te verkrijgen zijn. Ik weet nu al dat 1 dag gaat te kort zijn ! *snif.

Ik ben fan van allerlei maskertjes en heb al veel gehoord over die van Aesop en Antipodes dus ga ik die proberen te bemachtigen tijdens mijn trip ;). Ook voor de producten van Origens zijn anderen heel lovend dus wil ik ook die wel eens uittesten, zeker toch het Drink Up Intensive Night Treatment :).

Telkens als ik in Londen ben kan je me wel terugvinden in meerdere Boots en Superdrugs (hun versie van een Di of Kruidvat als het ware ;)). Ik zoek er steeds naar leuke drugstore products van Revlon, Barry M, Soap & Glory, Indeed Labs (Hydraluron come to mama !) en wil ook vooral Nails Inc Porchester Square terugvinden, in de gelversie als het kan ;).

Lush is een van mijn favoriete winkels en hier in België breng ik het af en toe wel een bezoekje. In Engeland is Lush een stuk goedkoper doordat het een UK merk is. Helaas is de pond duurder of de euro dus doe je niet meer zo een supervoordeel zoals vroeger maar het is toch leuk meegenomen. 

Naast een kijkje nemen in Primark, Hollister en Abercrombie & Fitch wil ik ook wel eens bij Victoria Secret binnengaan. Al is het al voor hun mooie inrichting van de winkel ;) Die bodysplashes en bodylotions ruiken echt hemels ^^.

Tip: Als je eens een bezoekje doet in Londen, ga dan zeker eens binnenkijken bij krantenwinkels. UK-magazines geven altijd leuke freebies ! België waar wacht je op ?! 

Q: Wat raad jij me nog voor winkels aan in Londen? Is er nog iets wat ik moet meenemen? 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten