donderdag 9 januari 2014

Deauty box van December



Hoewel ik al een beetje laat ben met deze post wou ik jullie deze toch niet ontzeggen en tonen wat ik in de Deauty box van December heb ontvangen.




Deze doos was een feesteditie met een leuk motiefje op de doos i.p.v. de klassieke zwarte box. Verder stond er ook nog een mooie quote op de binnenkant van het deksel.



"A thaanbevolenf beauty is a joy forever"


Ik was benieuwd naar dezverkoopprijse doos en ben over het algemeen wel content met de inhoud ervan ;).
Als eerste zag ik de massagekaars van Plante System. Ik ben niet bekend met dit merk maar blijkbaar zou dit een kaars zijn met karitéboter die de geur van katoenbloesem verspreid. Het kaarsvet word dus eigenlijk een soort van massageolie. Ik ben benieuwd.

Plante System - massagekaars - fullsize - aanbevolen verkoopprijs €8,00


Als tweede product kon ik niet over de haarolie van Fructis kijken. Deze olie is al een tijdje in winkels verkrijgbaar en kan je zowel op nat als droog haar gerbruiken. Ik heb deze nog niet uitgetest omdat ik nog allerlei andere haaroliën liggen heb uit andere deauty boxen dus zal deze wel nog een tijdje in mijn kast blijven. Deze is alvast wel een leuke budgetvariant maar deauty please stop with the hairoils okay?

Fructis - miraculous oil - fullsize - aanbevolen verkoopprijs € 10,99

Ik kwam ook nog een product tegen waar ik wel al eens van had gehoord nl. Elissance. Vorige maand had ik al eens een transparante lipgloss van dit merk ontvangen.  Deze keer is het een voedende lipstick met bijenwas. Jammergenoeg is dit totaal mijn kleur niet. Dus deze lipstick word gedoneerd aan een vriendin of familielid. Ik kreeg kleur Ral006, en barbieblonde kleur met a lot of glitter. Neen bedankt Elissance! 

Elissance lipstick - fullsize - aanbevolen verkoopprijs € 14,10 

Als laatste 2 producten kreeg ik 2 nagellakjes van Maybelline. Ik heb al gezien dat iedereen andere kleuren ontvangt maar ik kreeg een blauwe en een zilver zwarte kleur.

284 - Make it Chic !

290- Hit the road


Deze lakjes ken ik al langer en vind ik fijn!

Maybelline Color Show nagellak - fullsize - aanbevolen verkoopprijs €3,99 per stuk. 


Over het algemeen ben ik tevreden over deze Deauty box en ook de aangepaste verpakking is wel heel leuk. De waarde van deze box bedraagd bij mij €41,07. Dit kan bij jou doos iets verschillen nagelang de producten die jij ontvangen hebt. Een abbonement kost €15 per maand.

Q: Wat vinden jullie van deze Deauty box? 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten