woensdag 8 januari 2014

December empties

Hoewel ik wel al een beetje laat ben (I'm sorry!) wou ik jullie toch mijn empties van december tonen. Gewoon omdat ik deze artikels zelf ook heel leuk vind ;).



In december heb ik wel een redelijk aantal producten opgemaakt. Soms heb je van die momenten waarop alles tegelijkertijd lijkt om te gaan :).



Signal tandpasta's
Zoals je ziet zijn er 2 tandpasta's opgegaan van Signal. Ik heb niet echt een voorkeur welk merk tandpasta maar deze waren allebei goed en zou ik ook opnieuw kopen ;). 

Kruidvat gezichtslotion (blauwe versie)
Dit is een prima tonic die gewoon ervoor zorgt dat je gezicht verfrist is en alle laatste restjes makeup weg zijn. Hij is ook nog eens goedkoop en er bestaat ook een milde variant ervan (roze). Ik zou deze opnieuw kopen maar heb nog enkele back-ups liggen.

Lush Snowfairy showergel
Met pijn in het hart heb ik deze opgebruikt. Deze showergel ruikt naar snoep en is voor sommige te zoet. Ik ben gek van de geur maar niet getreurd zoals je hier kunnen zien heb ik al mijn voorraad ;).

Nivea Hydro Care shampoo
Deze was best oké, deed niet echt iets bijzonder maar was zeker niet slecht.

Garnier Fructis kleurshampoo
Ikzelf heb geen gekleurd haar maar mijn moeder wel maar als er geen andere shampoo in de douche stond gebruikte ik deze ook en hij deed gewoon prima zijn werk. 


Diadermine oogreinigingslotion
Deze oogmakeupremover is een van mijn favorieten. Zelf heb ik niet graag reinigers met olie erin (ik krijg altijd een wazig zicht, nog iemand?) maar ik heb eens een 5-tal van deze Diadermine oogreinigingslotions kunnen op de kop tikken van een kruidenierszaakje die failliet was en ik gebruik deze heel graag. 

Everyday wattenschijfjes
Prima & cheap !

Balea young reinigingsdoekjes
Ik heb eens een tripje naar Duitsland gedaan en heb toen natuurlijk de DM geplunderd en wou deze ook eens proberen. Dit zijn reinigingsdoekjes voor de jonge onzuivere huid. Zelf heb ik er niet veel van gemerkt dat deze helpt tegen onzuiverheden maar ze bleven wel voldoende vochtig (prikten wel in de ogen). Deze waren ook heel goedkoop dus mocht ik nog eens in Duitsland zijn zou ik deze nog eens meenemen. 

Olaz Eye derma-pod
Deze pads heb ik eens gekocht om uit te testen en af en toe gebruik ik deze eens. Ze bieden heel veel hydratatie aan mijn ogen en zijn daarom denk ik beter voor de iets oudere huid. Voor alledaags gebruik is dit voor mij teveel maar af en toe is wel eens leuk.


Payot Hydra Crème
Dit is een dagcrème die een tijdje geleden in de Deauty box kwam. Hij zou voor alle huidtypes zijn maar voor mijn huid is hij toch iets te rijk. Ik merkte dat ik door deze dagcrème ook veel sneller begon te glimmen gedurende de dag. Verder is hij ook nog eens heel duur in aankoop. Neen bedankt dus !

The Body Shop Seaweed Clarifying Night Treatment
Deze night treatments van TBS vind ik echt heel aangenaam maar de Seaweed variant is gemaakt om vooral onzuiverheden te doen verdwijnen. Voor mij deed deze dat niet echt dus ik zou het ook niet opnieuw kopen. De andere versies hiervan daarentegen (o.a. vitamin e) vind ik dan wel weer top !

Hema eyebrowgel
Deze is niet persé op maar zoals je kan zien is hij wel aan vervanging toe. Prima wenkbrauwgel. 


Essence Gel-look topcoat
Deze is een toss, ik kan hem gewoon niet opgebruiken. Ik ben hiervan nooit niet echt fan geweest omdat hij wel een echte dikke laag legt op je nagels waardoor ze inderdaad de gel-look hebben maar echt lang moeten drogen. Ik kreeg er ook snel deuken in en kreeg de fles bijna nooit open. Ik heb deze nu ongeveer een maand of 6 en hij is al helemaal stroperig geworden. Not my favorite...

P2 Base + Care Coat
Een basecoat die prima zijn werk doet en ook nog eens heel voordelig was. Jammer dat P2 niet in België word verkocht!




Random deze Bodysol handwash is ook toevallig op dus besloot ik hem ook maar in deze empties post te laten zien. Deze handwash is zeer zacht voor je handen en droogt niet zo sterk uit als sommige andere handzepen. 


Q: Wat heb jij onlangs opgemaakt? 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten