dinsdag 7 januari 2014

sale shopping #1


Natuurlijk kon ik het niet laten om eens een shopke te placeren ;) zeker nu het solden zijn. ik ben op de eerste dag van de solden naar Gent afgezakt om de sale te bekijken. Van kledij heb ik jammergenoeg niet veel kunnen vinden maar van beauty des te meer :).


Het was een drukte van jewelste maar ik besloot om eerst naar de Lush te gaan aangezien ik al had gezien op sociala media dar er al vanaf het eerste moment -50% korting was.




Ik was dan ook supercontent dat ik de laatste 2 flessen snowfairy kon scoren in de sale! Er bleef helaas al niet veel meer over van de leuke pakketjes maar kon toch nog een zeep genaamd Fun meenemen. Ook deze ruikt, net als Snowfairy naar snoepjes ^^. De dame bij Lush was ook zo vriendelijk om me een sample van hun Mask of magnaminty mee te geven :).



Na mijn vreugdedansje bij Lush ging ik richting L'occitane waar de sale me een beetje teleurgestelde,  de producten waren nog niet afgeprijsd en ook was er niet zoveel. Ik besloot om voor mijn geliefde Shea handcreme te gaan, dit is een van mijn favoriete handcremes en via een bon kreeg ik er nog een gratis miniatuur douchegel erbij ^^.

Na wat kledingwinkels kwam ik dan uiteindelijk terecht in de kiehl's waar ik een vernieuwing zocht van mijn Acai cleanser maar helaas wordt deze niet meer gemaakt. Ze raadde me aan om de Yerba matte versie te proberen maar dat die er ook binnenkort uit gaat. Ze wist me wel te vertellen dat er een nieuwe cleanser komt in juni van de Calendula lijn (die met al die bloemblaadjes in) die goed zou zijn voor de gemengde huid.  Ik ben alvast benieuwd.



Verder ging ik nog even The Body Shop binnen om een nieuwe scrub uit te kiezen aangezien ik door mijn voorraad heen geraak. Ik wou eigenlijk de scrub van de Shea versie, deze heb ik namelijk al eens kunnen uittesten omdat er een travelsize in de Deauty box zat een aantal maanden geleden. Helaas stond die niet in de sale maar vond ik wel een leuke van de coconut-lijn. Een grote verpakking voor 9 euro i.p.v. 18 als dat geen batje is ;)





Q: hebben jullie al iets geshopt? Waar is jou favoriete plek om een goede sale te scoren?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten