dinsdag 10 december 2013

My cold day must-haves

Joepie, winter is in het land ! Helaas horen daar ook extra koude dagen bij en die eisen wel hun tol voor mijn huid. Vandaar dat ik vandaag mijn cold day must-haves deel met jullie. Kijken jullie mee?



Liefst van al kruip ik onder een dekentje samen met een grote kop chocomelk of thee al kijkend naar de kerstboom (i love it!) maar soms moeten we ook naar buiten en ik voel dat zowel mijn haar als huid het wat meer te verduren krijgen.




Allereerst probeer ik mijn lichaam te soigneren met bodybutters. Mijn favorieten? The Body Shop (bijna alle geuren yes please!) en ook deze van Nivea. Beiden vrij dik en duren ook wel wat tegen dat deze ingemasseerd zijn maar je krijgt achteraf wel hele zachte glanzende benen ^^.


Om mijn gezicht te helpen deze koude te verduren maak ik echt meer gebruik van een serum. Je kon deze al terugzien in mijn november favorieten en deze helpt me echt om droge plekjes tegen te gaan en vormt een goede samenwerking met gelijk welke dagcrème.

Ik heb altijd wel lippenbalsems rondslingeren maar deze zijn echt essentieel als het kouder word. Je wilt namelijk niet met gebarsten lippen op die kerstmarkt staan toch? ;) Ik hou echt van de Nuxe Reve de miel (in een tube, niet in een potje!), maar als je een drugstore alternatief wilt blijf ik trouw aan Labello, deze soft rose geeft me nog een liefelijk roze tintje bovenop ^^.

L'Occitane handcrèmes all the way ! Zeker de Shea-butter variant, ik raad deze echt aan iedereen aan en kreeg er al veel leuke feedback op :).




Hoewel ik wel te vinden ben voor de zwoele, zwaardere geuren als het kouder is, vind ik het ook fijn om een echte warme geur te dragen en daar is deze van Victoria Secret perfect voor !

Q: Wat is jou cold day must-have?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten