zondag 24 november 2013

Sinterklaas kapoentje

 
 
Aangezien het bijna 6 december is en onze goede kindervriend al in het land is (ik heb het met mijn eigen ogen gezien in Antwerpen ;)) wil ik hem toch een beetje inspiratie geven wat hij allemaal in & naast mijn schoentje mag leggen, gewoon ter leidraad als het ware ;). Kijken jullie even mee?
 
Omdat de Sint nooit geen cashflow problemen lijkt te hebben (gold visa maybe?) vraag ik wat spulletjes van iedere prijzencategorie.
 
1. Rimmel Kate Moss lipstick '107'
 
Vanaf het moment dat ik swatches zag op youtube en op ander blogs was ik op slag weg van deze lipstick. Het is niet zo gemakkelijk om hem te vinden (bij andere mensen ook steeds uitverkocht in hun lokale kruidvat?) en hij zou nu toch ideaal zijn voor het einde van het jaar met de feestdagen ?
 
Adviesprijs 9,49 euro te koop bij o.a. Kruidvat & Di
 
2. Victoria Secret Gift Card
 
Nu er eindelijk een VS in België is (whoopwhoop!) zou ik er dan ook graag eens een shopke placeren ;). Er gaan 2 Victoria Secret winkels open op de luchthaven van Zaventem, een voor en een na de doane (open vanaf december 2013).
Ik hoop dat het een grote en mooie winkel gaat worden met zowel de mooie lingerie als ook de fijne bad en bodyproducten. Hun bodymists en bodybutters ruiken delish en zijn altijd heel cute verpakt. Zelfs al ga ik niet op reis, ik zou toch wel eens langs de luchthaven passeren hoor ;).
 
3. Michael Kors Selma Bag of Jet Set Bag
 
Jaja, hoewel ik (nog) geen designerbag in mijn bezit heb ben ik altijd wel aan het kwijlen over een of ander model die me een rib uit het lijf kost (you hear me chanel 2.55 !). Toch zou ik graag eens een Michael Kors tas hebben. Deze zijn dan iets "minder" duur maar toch echt mooi ;). Ik zou niet weten in welk kleur maar dan denk ik dat marineblauw, zwart of cognac bruin het meest neutraal is. Als je voor een designertas gaat heb je er het meeste genieten van als je een standaard kleur neemt omdat het gewoon bij veel meer zaken past. Maar als je een echte daredevil bent dan zou ik zeggen go for it ... :)
 
Adviesprijs: veel te duur :p te koop bij outlet michael kors in maasmechelen of online
 
4. Burberry lipstick 'Oxblood'
 
Deze lipstick is net zoals diegene van Rimmel een echt bordeaux kleur die echt supermooi staat en die Lip Cover van Burberry lijkt me dan ook een prachtexemplaar. Gooi er de bijpassende lipgloss en nailpolish ook maar bij ;).
 
Adviesprijs: 28,47 euro te koop bij Inno Galeria in Brussel
 
5. Ciaté Mini Mani Month Advent Calender
 
Hoe cute is dees? Je hebt elke dag een deurtje die je kunt opendoen en achter elk deurtje zit een mini nagellakje van Ciaté. Heel leuk om te geven maar ook om te ontvangen.
 
Adviesprijs : 45 euro te koop op Sephora.fr of Bijenkorf.nl
 
6. Ted Baker make-up bag
 
Er zijn weinig zaken die ik niet mooi vind van Ted Baker (behalve dan misschien soms de prijs). Alles heeft een beetje van een retrovib maar toch met een moderne twist. Hij gebruikt ook hele leuke prints. De toilettasjes zijn altijd superleuk en makkelijk afwasbaar door hun plastic buitenkant.
 
Adviesprijs: 40 euro te koop online
 
7. Iphone
 
Jammergenoeg moet ik het nu nog doen met een aftandse smartphone maar ik zou toch graag in de toekomst overschakelen naar een iphone ^^ Zelfs al is de duurtijd van de batterij wel een beetje crappy, tegenwoordig is het moeilijk om er onderuit te komen van de apple-gekte. Waarom zijn die dingen zo duur?
 
Adviesprijs: afhankelijk van welk model tussen 500-700 euro te koop in apple stores
 
 
 
 
& you haven't seen my Christmas list yet...;)
 
Q: Wat zouden jullie graag krijgen van de sint?
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten