dinsdag 26 november 2013

Deauty Box November


Ik heb vrijdag de Deauty Box binnengekregen en was natuurlijk weer heel nieuwsgierig. De box van november is namelijk in het thema "Made In Belgium", allemaal nieuwe beautyspullen die we kunnen ontdekken die gemaakt zijn in België. Wat vond ik van deze box?

Spoiler alert !




Het algemene principe van de Deauty Box is een maandelijks abonnement (15 euro/maand) waarbij je de kans krijgt om nieuwe beautyproducten uit te testen (tussen 5-8 producten kan je ontvangen per maand). De producten kunnen variëren per box. Ik heb al een tijdje een abonnement op deze box en heb gemengde gevoelens bij de vorige boxen.

Natuurlijk is ook deze box terug mooi verpakt en het menukaartje is terug aangepast aan het thema. Ikzelf gebruik de vorige boxen om nagellak in te bewaren. Wat doe jij met vorige Deauty dozen?


Als eerste zag ik allerlei leuke kaartjes met aanbiedingen van de merken die ook in de doos van november te vinden waren (Corymer , Bee Nature, RainPharma). Er is zelfs een uitnodiging in de box waarbij je op 6 december kunt de showroom van RainPharma gaan en hun producten eens kunt gaan checken en nog leuke kortingen bovenop kunt krijgen :).




Het product die ik eerst tegenkwam was eentje die ik ook onmiddellijk al rook. Het is een zeepje van Bee Nature met honing in (obviously !). In een vorige Deauty Box heb ik al eens kennisgemaakt met dit merk (het was toen een douchegel) en heb dit als heel prettig ervaren. Ik ben dan ook blij met dit stukje zeep en door de maanzaadjes die erin zitten kan je een lichte exfoliatie bekomen ^^ Check the cute bee on it ! 




Bee Nature - Zeep met honing 42 gram
Full Size: 100 gram - 5,50 euro

Het tweede product waren de Jean Marin valse wimpers "Glamour" en de bijhorende lijm in "Clear". Persoonlijk heb ik nog nooit van het Jean Marin-merk gehoord en is het dus leuk dat we dit eens kunnen uittesten :). Deze wimpers zijn wel mooi maar zou ik houden voor een speciale gelegenheid zoals kerst en/of nieuwjaar. Deze wimpers zouden ook herbruikbaar zijn. Ik ben benieuwd!


Jean Marin - Professional Strip Lashes + Strip Lash Adhesive
Beiden full size 
8.95 euro-9.95 euro voor de Strip Lashes
9.35 euro voor de adhesive

De klapper van deze box is voor mij de RainPharma Gentle facecream for normal to oily skin. Deze dagcrème is een full size product en ik  ben altijd al nieuwsgierig geweest naar de RainPharma lijn en kan het dus nu eens uitproberen :). Fijn is dat deze crème geen siliconen, kleurstoffen, geurstoffen,... bevat !


RainPharma Dagcréme
Full Size : 50 ml - 35.95 euro

Als laatste kwam ik deze lipgloss tegen van Elissance. Ook dit is een merk waar ik nog nooit van gehoord had. Het zou een lipgloss zijn die niet alleen glans geeft maar ook verzorgende ingrediënten en essentiële oliën bevatten. Ik had misschien liever een andere kleur gekregen want transparant is een beetje saai, maar deauty speelt vermoedelijk of safe door dit kleurtje te geven. De lipgloss is oké, hij plakt niet en voelt voedend maar of het nu echt de 14,85 euro waard is?




Elissance - Lipgloss "Attirance"
Full Size: 6,6 gram - 14,85 euro


De november box heeft een waarde van ongeveer 72 euro waarvan dat de RainPharma voor mij de topper was :). Jammer is dat ik in de voorbije 3 of 4 boxen al telkens 1 of meerdere dagcrèmes krijg don't get me wrong I love skincare maar het mag wel eens iets anders zijn hé Deauty ;).


Q: Wat vinden jullie van deze Deauty Box? Iets wat jullie willen gereviewd zien?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten