woensdag 27 november 2013

DIY Nagelswatch wiel

Ik vond het wel eens leuk om een DIY voor jullie te doen. Ik zag enkele dagen geleden op de facebookpagina van Essie een leuk idee voorbijkomen en heb deze eens nagemaakt :). 
Ze hadden namelijk een swatchwiel gemaakt maar dan uit papier en aangezien ik geen geld wil uitgeven aan echte nagelwieltjes & toch wel een vrij grote collectie nagellak heb (maar deze kleuren zijn echt niet hetzelfde i swear ;) !) besloot ik om dit eens te maken.


I confess... Ik ben niet echt een handige harry maar als ik dit kan maken dan kan iedereen het ;) !.


Je start met wat stevig papier of karton (bij gewoon papier heb je de kans dat je nagellak erdoor komt :s), een meetlat, potlood, schaar, perforator, touw of lint en natuurlijk je nagellak ;)


Je meet je papier af (ik nam stroken van telkens 2 cm breedte) en je perforeert ze het best al op voorhand ! 


Now you can swatch away ! Neem al je leuke nagellakjes en lak telkens het uiteinde van je strookje. Je kan er ook het merk en naam van het nagellakje opschrijven of misschien zelfs uit welke collectie de nagellak komt :). 

Uiteindelijk krijg je ongeveer zo een resultaat. Hier moeten natuurlijk nog veel meer kaartjes aan gebonden worden maar door het lintje kan je ze als het ware opendoen als een waaier en heb je onmiddellijk een idee welke kleur wat is :)

Tada ! Deze simpele DIY kan je wat centen uitsparen en is leuk om in je collectie te hebben als je eenmaal veel nailpolish hebt :) 






Q: Vinden jullie DIY's leuk? Zijn jullie zelf veel aan het knutselen thuis?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten