donderdag 28 november 2013

Princess Tag

Ik wou terug eens een tag doen op dit blog en zag overal de princess tag verschijnen en dacht dat deze eens leuk was om te doen ^^  Benieuwd wat mijn favo luxeproducten zijn?



Hoewel ik een luxeproduct van tijd tot tijd wel kan apprecieren, is mijn portemonnee niet zo tevreden dus probeer ik die dan ook tot een minimum te beperken en enkel producten te kopen die ik echt gebruik ;). Voor specifieke trends keer ik me altijd naar de budgetmerken toe :). De producten die ik niet vermeld hier (o.a. concealer) wil niet zeggen dat ik deze niet gebruik ( I wish...) ;) maar gewoon dat ik deze niet in een "luxe versie" heb of verkies :).

Foundation


Mijn favoriete foundation van het moment is deze van Benefit. Ik ben (natuurlijk, hoe kan het ook anders?) de lichtste kleur "I'm pure 4 sure ivory". Deze foundation bied vrij goede dekking en blijft goed zitten gedurende de dag & de verpakking is my favourite met het pompje :)

Poeder, bronzer & blush

Mijn favoriete high-end poeder is de mineralized skinfinish natural van Mac. Deze bied vrij veel dekking en voor niet zo'n goede huid-dagen is deze ideaal bovenop mijn foundation. Ik heb de kleur medium plus die nu net iets te donker begint te worden voor mijn huid. Als bronzer verkies ik een matte bronzer. Ik heb een vrij onrustige huid en wil dus niet teveel shimmer toevoegen omdat ik het gevoel krijg dat dit nog meer mijn oneffenheden accentueert. Ik heb dus gekozen voor de Hoola bronzer van Benefit waar ik eveneens mee kan contouren. Een lichte hand is aangeraden met deze baby!

Als blush kon ik echt niet kiezen tussen Stila Convertable Cheekcolour in "Gerbera" & Hervana blush van Benefit. Beiden nog niet lang in mijn collectie maar wel al zeer geliefd om verschillende redenen :). De Stila blush is een crème blush in een mooie koraal kleur die direct wat leven in je gezicht blaast waarbij de Hervana blush een zacht koel roze kleurtje is die prima past bij hele lichte huid en mooi is nu het kouder word. 

Oogschaduw

Natuurlijk kan het Naked I palette van Urban Decay hier niet ontbreken. Ik kocht dit palette ondertussen al een 2-tal jaar geleden en ben er nog steeds heel tevreden van ! Ik kreeg het palette samen met een oogschaduwborstel. Deze neutrale kleuren zijn echt iets voor mij en voor elke gelegenheid kan je hier wel gebruik van maken ! 

Deze oogschaduws zijn heel zacht en bevatten veel pigment. Ik ben al aan het uitkijken naar Naked III ^^. Heb jij een van de Naked-palettes? 


Lipstick & Lipgloss

Natuurlijk kunnen lipproducten niet ontbreken. Als favoriete lipgloss ging ik voor mijn eerste (en voorlopig nog enige) Chanel lipgloss in 148 "Petit Pêche". Dit is een zacht roze kleurtje met a lot of sparkle! De formule is vrij aangenaam maar toch zal ik het niet opnieuw kopen. Niet vanwege de kleur maar wel vanwege het feit dat de lipgloss zich bovenaan allemaal verzameld en het een vuil boeltje word... me no likey!

Als lipstick koos ik voor mijn Yves Saint Laurent (of is het nu Saint Laurent?) in 02 Sensual Silk. Dit is voor mij een van de meest hydraterend lipsticks die er zijn. Enig nadeel is natuurlijk de prijs maar ook het feit dat ze niet bijzonder lang op je lippen blijven. 

Perfume

Miss Dior Chèrie L'eau is een frissere variant van de klassieke Miss Dior (nu zonder de Chèrie). Dit is een geur die ik dagelijks kan dragen en die ook lang blijft hangen & check the cute bow ^^

Nailpolish

Echte "luxe"nagellak heb ik niet in mijn bezit maar deze van OPI zijn toch echt wel favorieten en hebben nu eenmaal niet zo'n goedkoop prijskaartje (hallo 15 euro/flesje!?). Ik heb er dan ook niet zoveel van en kan ook geen favoriet ervan opnoemen want ik zie ze allemaal graag :p


Q: Wat is jouw favoriete luxeproduct? 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten