vrijdag 29 november 2013

November favourites !


Het einde van november is al terug in zicht en daarom geef ik jullie mijn favorieten van november mee :).








Mijn huid voelt een pak droger dan anders met het koude weer dus grijp ik steenvast naar een hydraterend serum om mijn dagverzorging aan te vullen. Ik ben erg onder de indruk van deze van Yves Rocher ! Niet duur (er zijn altijd wel kortingen te rapen ;)),hygiënisch met een pompsysteem (me likey!), vrij vloeibaar en makkelijk te verdelen over de huid maar ruikt ook fris. Tip: als je dit serum tijdens de zomermaanden in de koelkast bewaard is dit een echt verfrissende oppepper! 

Als ik een bad-skin day heb kan foundation me helpen om mijn oneffenheden te verbergen en zo de dag door te komen. Deze van Benefit heb ik al over gesproken (klik), heeft ook een pompsysteem en is vrij zuinig in gebruik ! 



Niet enkel mijn gezicht heeft last van wat droge plekjes maar ook mijn handen hebben het zwaar te verduren! Al jaren ben ik fan van de L'Occitane handcrèmes voor zijdezachte pollekes ^^ Mijn favoriete versie blijft de gewone met shea-boter. Tenzij de versie met honing (LE van vorig jaar ! so sad!). Als nagellak verkies ik vooral donkere kleuren en een van mijn lievelingskleurtjes blijft "Vixen". Voor meer leuke herfst-lakjes klik hier.


Voor de herfst en winter kies ik meestal voor zwaardere geuren en deze Armani Code is daar echt ideaal voor! Net als donkere nagels ga ik ook voor donkere paarse/rode/kerskleurige lippen. De Revlon lipbutter in Macaroon geeft een donkere lip maar blijft hydrateren. Er zit ook een leuk glittertje in. 





Q: Wat is jouw favoriete item van deze maand?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten