maandag 2 december 2013

November Empties


Ik ben zelf grote fan van empties-posts op blogs of op youtube en besloot daarom om dit ook te integreren op mijn blog. Je ziet namelijk altijd overal shoplogs maar hoeveel maken we er nu ook van op? Is het zo goed dat we het opnieuw kopen?






 Deze maand heb ik niet zo heel veel opgebruikt. Toch besloot ik om deze post te maken omdat ik deze troep echt de vuilbak ik wil :p. Er zitten een paar producten in die ik met spijt in het hart heb opgemaakt en andere waarvan ik blij ben dat ze uit mijn leven zijn (v.l.n.r.):

1. Nivea Max Volume Pro mascara:

Cosmetica van Nivea word helaas niet meer verkocht in België, maar gelukkige hebben we de bad en doucheproducten nog ;). Deze mascara kocht ik samen met nog een paar andere versies in Action toen deze heel goedkoop stonden (denk maar aan ongeveer 3 euro/mascara ;)). Van deze mascara heb ik niet veel specifiek te zeggen. Hij had een vrij droge formule en gaf wel wat volume maar zeker niet spectaculair. Dit product zou ik dan ook niet opnieuw kopen.

2. Garnier Mineral deodorant (150 ml): 

Gewoon een prima deodorant van Garnier dat fris ruikt en ook goed zijn werk doet.

3. Nivea Sensitive & Pure deodorant (150 ml):

Deze deodorant van Nivea rook poederig en dus helemaal anders dan die van Garnier maar deed ook prima zijn werk.

4. Ducray shampoo extra-zacht (75 ml):

Deze shampoo kreeg ik in de Deauty Box van oktober en heb ik dan ook met plezier gebruikt. Mijn haar werd prima schoon al schuimde het product niet echt. De shampoo ruikt fris en is inderdaad heel mild voor je haar. Iets te mild voor mijn haar want ik merkte er niets aan (bye volume en glans !). Ik zou niet speciaal deze shampoo gaan kopen tenzij je natuurlijk een heel gevoelige hoofdhuid hebt.

5. Bioderma Sensibio  H2O (100 ml):

Dit cultproduct was ook te vinden in een Deauty Box en ik was heel tevreden toen ik deze zag zitten dat ik dit kon uittesten. Ik heb namelijk al heel veel gehoord en gelezen over dit product en was dus heel benieuwd. Dit micelaire water kan me wel plezieren want het is heel zacht bij het verwijderen van oogmake-up (met olie reinigers heb ik altijd last van verstopte traanbuis en dat is geen pretje!). Ik zou dit dus nog kopen en is tot nu toe het beste micelaire water die ik al uitgeprobeerd heb.

6. Hema Body Cream (150 ml):

Gosh ! Wat ben ik blij dat dit product eindelijk op is ! Deze Hema body cream was vorig jaar te vinden in Hema met de kerstperiode en besloot ik een tijd geleden van deze eens te gebruiken. Wat heb ik me dit al beklaagd ! Het is een vrij dikke crème die je vrij intensief moet inmasseren om de witte waas weg te krijgen en die achteraf nog een plakkerig laagje achterlaat. Ook de geur was ik niet volledig weg van. Verder was ik ook niet tevreden van de verpakking want die ging op een gegeven moment niet goed meer dicht waardoor ik maar snel deze bodycrème heb opgebruikt.

7. Staaltje Especially Escada EDP - staaltje DKNY Women EDP - 2 Olaz Eye-dermapods

Vooral de Especially Escada geur was iets dat me aansprak maar dan meer voor een lente/zomergeur. De Olaz Eye-dermapods gebruik ik af en toe eens en is wel makkelijk om mee te nemen (ook leuk om in de frigo te leggen en dan een verkoelende oogpatch te hebben).

8. Lush Candy Mountain Bubble Bar (niet op de foto)

Een van mijn favoriete bubble bars van Lush. Deze koop ik zeker opnieuw!

Q: Wat hebben jullie de afgelopen tijd opgemaakt? Vinden jullie dit leuke artikels?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten