donderdag 3 april 2014

Hi ! It’s been a while…

Hi ! Even deze blogstilte doorbreken en jullie melden : i’m still alive… sorta  ;).


De drukte van een fulltime job, opleidingen, sociaal leven & loving the boyfriend hebben ervoor gezorgd dat ik een tijdje MIA was. Mijn excuses! Ik probeer nog steeds een beetje de balans tussen dit alles te vinden waardoor het bloggen een beetje op de achtergrond is verdwenen. Toch ben ik vastbesloten om niet met mijn blog te stoppen omdat het wel iets is wat ik graag doe en daarom  er ook mee wil doorgaan. Ik kan nog altijd razend enthousiast worden over beauty en wil nog veel delen met jullie ^^ ! Een dagelijkse nieuwe blogpost kan ik jullie niet beloven maar ik ben aan het werken aan een nieuwe layout, probeer meer te leren over HTML  om de site beter en overzichtelijker te maken en zoveel meer ^^. Ik zie het althans zitten ! Let’s do this !


Als jullie mij nog tips kunnen geven zijn deze natuurlijk meer dan welkom!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten