vrijdag 14 februari 2014

Just too much...


Net als iedereen wil ook ik enkele veranderingen maken in het nieuwe jaar. Als fervente beautylover heb ik de loop der jaren al wel het een en het ander van makeupjes bij elkaar gesprokkeld. Daarom dat ik nu ingrijp sorta...

Ik besef maar al te goed dat zoveel makeup voor een mens teveel is maar al die schoonheid kan ik niet weerstaan. Hoewel ik nu niet echt een no-buy ga houden wil ik toch bewuster omgaan met wat ik koop en waarom ik het doe. Ik wil ook wat meer producten opgebruiken want zo krijg ik de voldoening dat mijn zuurverdiende centen niet 'verspilt' worden.
Om op het gemakje te wennen aan deze situatie heb ik deze blogpost gemaakt.
Dit artikel gaat over mijn samples...je weet wel die (soms) kleine testers van producten die je overal krijgt.  Begrijp me niet verkeerd ik zie er het nut wel van in maar meestal blijven ze liggen in een lade en daar blijft het bij. Ik wil daaraan iets doen en dus starten met daarin een cleanout te doen. Gewoon mijn focus meer leggen op het gebruiken ervan. babysteps hé...



Q: Heb jij ook zo'n "goede voornemens"?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten