woensdag 20 november 2013

Als je 5 dingen doet deze maand dan...

Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om een blogpost te maken met ideeën van zaken die je kunt doen deze maand. Je hoeft ze natuurlijk niet te doen maar misschien zijn ze wel eens leuk om de sleur te doorbreken ^^

1. Kwijlen op de vele prachtige kerstcollecties. 

Alle makeup merken zijn al uitgekomen met hun limited edition kerstcollecties. De ene is al meer prachtig dan de andere ! Ook leuk zijn de kerstverpakkingen en pakketjes die ze allemaal samenstellen (check sephora.fr !). Laat jezelf dan ook maar eens los op deze collecties en begin maar al te schrijven aan die brief voor sinterklaas ;) 

2. Neem een Starbucks drink.

Net zoals andere jaren brengt Starbucks nu ook weer zijn kerstdrankjes uit in bijpassende kopjes. Dompel jezelf onder en trakteer jezelf op een Venti Starbucksdrink ^^ Geef mij maar die Caramel Brulé Latte !




3.  Check "Eigen Kweek"

Eigen Kweek is een programma op één die elke dinsdagavond te zien is (re-runs op maandagavond ;)) en die gaat over een familie aardappeltelers. De serie is in het West-Vlaams gesproken en zorgt dan ook voor grappige momenten als die West-Vlamingen in het Engels beginnen spreken. De zinnen " You say you like potatoes but your taloare is full of them é" & "Do you want shit of mousses on your stutjes?" zijn al hun eigen leven gaan leiden. 

4. Blijf water drinken !

Doordat het kouder word drink ik zelf minder water maar verkies ik meer warmere varianten zoals thee, koffie en warme chocomelk (liefst met slagroom en mini-marshmellows ^^). Hierdoor merk ik wel een verschil in mijn huid (meer oneffenheden en gewoon minder gehydrateerd). Bij koudere temperaturen blijft het belangrijk om je vochtopname in balans te houden en blijf je jezelf er best aan herrineren om te blijven water drinken :)

5. John-Lewis filmpje

Ik kwam dit filmpje tegen via Twitter en kan niet anders dan dit delen met jullie. Hou je zakdoekjes maar al in de aanslag. 





Welke van de 5 heb jij gedaan deze maand? Vinden jullie dit een leuk artikel? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten